01 02 03 Emilia Tuukkanen: London Open KULTAA! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

London Open KULTAA!

34
Viime lauantaina kisailin siis Lontoossa London International Openeissa, ja kirkkain mitalihan näistä Euroopan toisiksi suurimmista kisoista tuli :) Paino meni kyllä tooooodella tiukalle, jouduin tosiaan jumppaamaan 900 grammaa (!!!) suunnilleen tunnissa ennen mun sarjan alkua. En olis mitenkään päässyt painoon ilman kavereiden apua, en usko että multa olisi yksin löytynyt semmosta kuria että olisin jaksanut jumpata niin pyörtymispisteessä jos joku ei olisi piiskannut vieressä. Puin siis ihan hitosti päälle ja tein esim. x-hyppyjä ja yleisliikkeitä ja sprawleja. Eikä oo kyllä ikinä elämässäni tuntunut niin pahalta kun silloin :D ja kun alkoi pyörryttää nestehukan takia niin eihän mun annettu mun levätä, sillon piti vaan mennä selälleen makaa ja tehä vatsalihasliikkeitä :D Mutta jollain ihmeellä pääsin painoon ja jaksoin vielä otellakin. Join puntarin ja matsin välissä olevassa 10 minuutissa Herbalifen jotain nesteytysjuomaa ja en tiedä johtuiko siitä, luultavasti, mutta jaksoin tosiaan otella tosi hyvissä voimissa mun matsit vaikka kaiken järjen mukaan mun olis ton painonvedon jälkeen pitäny olla aivan kuollut.

Ekan matsin ekaa guardin ohitusta rakentamassa :)
Ekassa matsissa mun game plan oli röhnöttää päällä ja kuluttaa mahollisimman vähän voimia, ja matsihan meni juurikin niin. Ohitin guardin (3p) sideen, menin sidesta mountiin (4p), sitten vastustaja sai mun jalan takaisin half guardiin ja sain uudestaan ohituspisteet kun palasin sideen eli voitin 10-0 ekan matsin :)

Mount ekassa matsissa




Toka matsi olikin ohi jossain puolessa minuutissa, vedin vastustajan guardiin ja tein niin peruskurssilla opetettavan basic-käsilukon guardista alta kun voi tehdä :D Taputettuaan vastustaja sanoi että mä oon ihan älyttömän vahva tyttö. Eli silleen tuli kultaa mun ekoista isoista kisoista :)



Käsilukko finaalissa
Kultaaaaa!

JA voin kertoa että tuli syötyä aikamoisella arvostuksessa ihan jotain satsumia ja porkkanaakin ku ei ollut moneen päivään enää voinut syödä kunnolla. Ja vesi maistui niiiin hyvältä :)
35 36 37 38