01 02 03 Emilia Tuukkanen: EUROOPANMESTARI 2013!!! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

EUROOPANMESTARI 2013!!!

34
VOITIN KULTAAAA!!!!!! Ei oo totta. Oon niin shokissa, enkä voi uskoa tätä. Mä voitin. Mulla oli kolme matsia ja kaikki sain lopetettua (kaks käsilukkoa, yks kuristus) keskimäärin parissa minuutissa. Oon niin fiiliksissä, voi kun tää päivä ei ikinä loppuis!! Painotkin meni ihan näpsäkästi ilman kummempia jumppailuja, kiitos vaan Herbalife ja Vuokko Jukarainen siitä! Paras (ja toimivin) dieetti millä oon ollut :D

Eka matsi alko mun guardiin vedolla, josta tein saman tien paskasweepin ja nousin päälle. Päädyin jonkinlaiseen half guardiin, jonka ohitin ilman suurempia ongelmia siden kautta mountiin. Mountissa otin ensin kontrollin kunnolla ja kuristin vastustajan sitte siihen.
Tokassa matsissa vedin taas guardiin, jolloin vastustaja lähti yrittämään nilkkalukkoa. Siinä ei ollut mitään hätää vaan nousin siitä päälle ja half guardiin taas. Ohitin siitä suoraan mountiin, pysyin siinä sit jonkun aikaa kunnes aukes mahtava paikka käsilukolle ja siihen loppu semifinaali sitten :)
Just ennen kisapaikalle lähtöä, 52,2kg ilman pukua
Finaalissa eli kolmannessa matsissa vedin TAAS guardiin :D En oikeen muista miten me siitä päädyttiin niin että mä olinki päällä, jotain kuristusta se vastustaja yritti hakea muistaakseni ja pääsin siinä rytäkässä päälle, sitte aukes hyvä paikka ohittaa ja pääsin taas mountiin ja yritin hakea kuristusta. Kaveri lähti kääntymään kilppariin jolloin pyörähdin tavallaan mukana ja pääsin selkään ja hain siinä sitte kuristusta, kunnes vastustaja jätti käden mulle oikee tarjottimella ja sain sitte lopetettua finaalinkin.

Eka ja toka matsi kesti jotain 1,5min kai ja finaali reilu 2 min, eli meni aika sairaaaan hyvin ottelut :) Ja kyllä se kultamitali tuntuu hyvältä, nukun varmaa se kaulassa yön :D Sain aika reilut pistevoitotkin lopetuksien lisäksi, keskimäärin kai joku 10 pistettä joka matsissa, tarkistan viel videolta myöhemmin kuhan kerkiin ett' miten ne pisteet ja tilanteet tarkalleen menikään :)
Ja voin kertoa että itku siinä tuli kun finaalin päätyttyä mun käsi nostettiin ylös ja musta tuli euroopanmestari :) Mikään ei oo aikoihin tuntunut niin hyvältä ja ansaitulta, on tässä tehty niin paljon töitä ja uhrattu lukemattomia tunteja treenaamiselle nii kiva että saa jotain tulostakin. Mutta  kaikki oli todellakin niin sen mitalin arvosta!

Nyt keskityn syömiseen ja katon kuinka paljon voi pieni ihminen lihoa muutamassa päivässä :D 

Ihanaa acai-jäädykettä heti matsien jälkeen


NYT SITÄ LEIPÄÄÄ
Mun vasemmalla puolella hopeamitalisti ja oikealla pronssimitalistit



35 36 37 38